Alla inlägg den 9 september 2013

Av Alexandra Persson - 9 september 2013 23:00

Upp och ner - det beskriver dagen rätt fint.


Har hunnit med en del i minecraft och lite här hemma innan jag cyklade in till stan för att ha möte med min handledare på arbetsförmedlingen. Alltid lika kul att träffa honom. Tyvärr ingent nytt om utbildningen, grymt dåligt i min mening. Funderar ärligt på att trampa iväg till MiRoi och fråga vart sjutton skon klämmer för att vi ska få börja. Ingen har ju svar på varför vi inte kan sätta igång.

Sen mitt i allt så berättar min handledare att han inte kommer att vara kvar efter årsskiftet.... WTF den enda vettiga handledaren på hela jäkla bygget måste sluta. Epic fail I tell you Arbetsförmedlingen, epic fucking fail...


Hade ett möte bokat för en fika och ev. lite fotograferande också, men det blev inställt pga. hälsoskäl. Sådant händer och hälsan går ju alltid före! Nåja, vi ska boka om en tid längre fram så den som väntar på någonting gott.

Sprang iaf runt på stan och inväntade att Mika skulle sluta så att vi kunde promenera hem. Väl hemma så har jag fått mail från stallet där jag var och provred förra veckan. Kändes som ett litet skämt när jag såg vilken grupp de ville placera in mig i (och till och med en av mina gamla ridvänner skrattade lite ironiskt när han fick höra vilken typ av grupp det var kunskapsmässigt...). Två av tiderna var på morgonen, var på en var en vardag... Ida fick inte ens en grupp, trots att det stod att det fanns lediga platser i alla grupper. Så det blir att kolla andra stall eller ev. börja träna på IKSU istället. Tiden får väl utvisa vad det blir. 


Annars så har jag och Mika kollat klart på Gundam Seed Destiny. Helt okej serie även om jag tycker Gundam Seed (säsong 1) var liiiiite coolare - men 2:an är helt klart värd att se också. Han med att se senaste episoden av Top Model också, vet inte vad jag gillar den här 20:e säsongen men i ärlighetens namn så finns det typ 2 personer som faktiskt har en chans att klara sig på marknaden (utseendemässigt). Såg senaste episoden av Devious Maids också, the plot thickens!


Med andra ord, berg-och-dalbana! Imorgon kan inte bli sämre så nu kör vi på *fullt ös medvetslös!*

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards