Alla inlägg den 12 september 2013

Av Alexandra Persson - 12 september 2013 12:00

Dagarna flyger förbi som vanligt. Igår var en lite smått underlig dag på grund av en incident som tog mig lite "off guard", dock så pratades det igenom och det kändes mycket bättre på kvällen. Hade även besök av vår kvartersvärd här hemma som var förbi och kollade på lite saker som vi felanmält. Bland annat så har ju jag och Mika en superfin diskmaskin som inte gått att plugga in för att avloppsröret varit för kort. Så idag kom en ny kille och bytte ut hela avloppsröret så nu har jag preppat diskmaskinen med programinställningar och testkört ett 7-mins avspolningsprogram för att se att den fungerade. Men innan vi kan börja diska på allvar så behövs lite grovsalt/maskinsalt - why I don't know - men det står så i manualen så lika bra att göra som de säger ^^


Hade även besök av Matz igår och vi satt och kollade igenom och analyserade lite bilder för kommande fotograferingar.

Får se när det blir en plåtning igen :)


Idag så ska jag förbi Martina och Amanda på Rockin Body och försöka fixa det sista delarna på hemsidan innan jag åker iväg och tar en fika med Clash! Det var sjukt länge sedan jag träffade honom så det ska bli kul - nu när han har någon minut över :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards