Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Alexandra Persson - 27 februari 2011 23:04

Sovadags innan nästa vecka drar igång om någon timme.

På schemat står:


* Måndagsmöte

* Utvärdering av Umefolk

* Tidningsmöte

* Modellmöte

* House of Metal-möte

* Köpa kort på Medly

* Köpa nytt månadskort för bussen

* House of Metal i helgen   


Mika kommer ha världens drygaste vecka så vi får se hur mycket vi hinner ses i veckan.


Nåja nu ska jag sussa, första natten som 25-åring ;)

Av Alexandra Persson - 27 februari 2011 14:26


Hurra hurra på min födelsedag idag!


Fick mitt första grattis-sms vid 3 i morse, sedan har telefonen ringt från 10 och framåt med massa grattishälsningar. Facebooken var spammad med över 40 personer som grattade (tack you're the best <3).

Inte nog med det så hade jag och Mika det jättemysigt med lång sovmorgon i sängen innan det blev en färglad och mycket mättande frukost i köket.


Ikväll så blir finmiddag på stan ikväll med älsklingen och avslutar med lite film och mys i soffan.


Kan tillägga att vi var på bio igår med herr och fru Grenemark och såg Gullivers resor - sjukt kul film, men inte värd 3D-priset. Om det ska vara saker i 3D så vill jag ha saker som flyger ut i publiken - inte betala extra pengar för ett par glasögon som gör att jag kan se lite utbuktande text.

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards