Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Alexandra Persson - 15 februari 2011 22:48

Jahopp det kom inga tidningar idag - utan de kommer imorgon.

Förseningar på tryckeriet, sådant som händer.

Jag och Anna lär panika runt stan som skållade troll gata upp och ner om vi ska få åka iväg på torsdag som tänkt...


Har möten med lite ställen imorgon också så vi får väl se hur det går.


Nu är det sova som gäller i vilket fall! Natti natti!

Av Alexandra Persson - 15 februari 2011 09:48

Igår efter måndagsmöte, flera timmar av korrekturläsning och slutligen att tidningen skickats till tryckeriet så kunde jag åka hem.

Huvudet kändes ungefär som äppelmos på väg till bussen.

Hoppade av bussen vid oss och gick in på affären för att handla lite efterrätt (hade tänkt mig semlor men det var slut!) och avokados. Dock när jag kommer utanför affären så får jag ett sms av Mika om att jag ska handla lite till - så in igen och sedan ut i den förbannade kyla (-19) och promenera hem.


När jag öppnar dörren så hälsar katterna på mig och Mika möte upp mig i dörren med en massa pussar och en doft av välkryddad köttfärssås :)

Tageatelle, köttfärssås och rödvin, grymt gott!


Kvällen avslutades med mys i soffan framför tvn ihopkurade med lite mera vin. Mitt i allt så lyckades jag se ett stjärnfall också (and made a wish), har inte sett sådana sedan jag var 15-16. Så nu är det väl bara att se om önskan går i uppfyllelse :)


Idag blir det leverans av tidningen och årsmötet för Umemodellen *yay*, så nu ska jag ta tag i resten av preppandet för tidningarna :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards