Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Alexandra Persson - 10 februari 2011 08:19

Jag vet jag har inte hunnit!

Så sjukt mycket att göra och jag måste förmodligen jobba hela helgen också...


Snabb update innan jag måste jobba vidare:


Lördag:

Så var det föreläsning/konferens på Folkets Hus här i Umeå. Kommer att få ett intyg på att jag nu är utbildad studiecirkelledare (igen). Alltid bra med updates.

Det blev en workshop med Yamato också - ett trummande mästerverk av en grupp japaner. Dom visade gruppen hur man gjorde och de fick prova (själv satt jag och tittade) under workshopen och slutligen på kvällen så fick vi se deras föreställning. Har du chansen - SE DERAS FÖRESTÄLLNING!


Vidare på kvällen så blev det Metal on Metal och det första som händer är typ att vimmelfotografen knäpper av typ 5 bilder på mig och säger "snyggast outfit ikväll". Yay!

Hem mycket fattigare.


Söndag:

Hemma och slöa-dag (satt och jobbade lite med text till tidningen ungefär).


Måndag, tisdag & onsdag:

STRESS!

Måndagsmöte, pilla med text och bilder fram och tillbaka.

Boka möten hit och dit. Inkassera pengar. Få problem med första sidan.

Skippa modellmötet för att jag ville spela wow hemma (like it happend!) däckade i soffan och sov tills sent. Och i går så blev det bra updates om vad som hände i Stockholm.


Lär som sagt jobba i helgen eftersom vi trycker på måndag *pust*


Sorry för dåliga updates - det blir bättre efter helgen - hoppas jag!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards