Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Alexandra Persson - 4 februari 2011 23:43

Ja hade ett bra möte i morse och på eftermiddagen (dagen gick fort).

Sedan åka hem, hoppa av bussen, handla middag och gå hem.

Väl hemma så skriker katterna om mat och jag plockar upp posten på dörrmattan.

Ett brev och en avi... EN AVI! Det var ju mina skor det!

Så det vart bara att packa in maten, pussa på Mika som kom innanför dörren och sedan iväg och hämta ut skorna.


1 dygn för att lägga beställning och sedan ha dom på posten var RÄTT bra service tycker jag. Väl hemma så fick jag ju självklart prova om de passade - vilket de gjorde *som tur var*. Inga bilder dock för batteriet i kameran är urladdat.


Jag började med middagen, pepparbiff med vitlökskroketter och skysås på grädde och lite soja. Efterrätt blev det också! Mango och passionsfromage toppat med persikohalvor och en klick vispad grädde.


På kvällen blev det även lite film och mys vid tvn.

Jag har även fått bilderna för att se hur vi ska göra med reportaget jag är med i.

Nåja, nu blir det sängen snart, Mika sover i soffan :P


I morgon är det en föreläsning mellan 10-16 som jag ska medverka på är det tänkt. Natti natti!

Av Alexandra Persson - 4 februari 2011 08:48

Flera möten idag att gå på. Börjar känna mig rätt "viktig" som måste gå på möten hit och dit *höhö*. Ska försöka hinna med ett obokat möte också, vi får väl se hur det går.


Imorgon så drar Schlagern igång igen, får se vad de har att bjuda på i år.

Tror fortfarande att det skulle bli roligare om Sverige slog ihop sig med bara de nordiska länderna och struntade i resten av Europa (ja dvs. bojkotta ESC).

Jag menar, vi röstar ju oftast bara på varandra i alla fall - precis som alla andra grannländer...


Hur som, nu är det dags att pilla vidare med stuff och göra mig klar inför möte nr:1.

Borde skicka iväg ett sms till Kari också och se om hon vill luncha med mig.


Hur som, nu är det fredag,  i med linser igen och köra fullt ös medvetslös!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards