Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Alexandra Persson - 3 februari 2011 21:18

Jag och Mika har precis kollat igenom filmen Frostbiten - och gissa vad!

En av mina gamla klasskompisar i från gymnasiet är ju med i den.

Vi (läs: Jag) var till och med tvungen att pausa för att kolla igenom IMDb för att vara helt säker på att det var han. Lite kul tyckte jag ändå att det var.


Skickade iväg ett PM på facebook till honom för att se om han kommer ihåg mig och för att säga "hej" typ.


Anyways, jag tyckte det var kul - och lite kul att vissa delar är inspelade i Kalix också :)

Av Alexandra Persson - 3 februari 2011 19:04

Idag har varit en bra dag. Kulturlunch vid 12-tiden, där efter tillbaka till jobbet, fixa och pilla lite där. Efter det iväg till en av våra framtida partners för tidningen (bra möte, positiv person - like like like).


Hemma nu och matlagningen är i full gång.

Dock sitter jag just nu och beskådar mina jäääääättefina skor som jag beställde tidigare idag. De här tre paren skulle kostat mig 3630 kr, men jag fick de för 1650 kr - och det är rätt storlek!


Vad tycks?

     

Av Alexandra Persson - 3 februari 2011 08:42

Jaha, då kommer det mera snö nu också *suck*

Jag som vill ha sommar!

Av Alexandra Persson - 3 februari 2011 08:12

Igår blev det smått kaos (går inte in närmare på det), dock löste sig allt och det känns skönt. Idag är det speccat schema med lunchmöte och sedan lite senare så är det dags för ett annat viktigt möte. Om jag hinner så ska jag försöka få till ett tredje möte. Men bara kanske.


Sjukt att det snart är fredag också - känns som om tidningen börjar komma på plats ändå. Like like like.


Nu ska jag äta lite och sedan bege mig till stan med 9:55 bussen tror jag.

Kanske hinner ladda min mp3a *yay*

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards