Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Alexandra Persson - 23 mars 2014 22:15

Jag fick en fråga av en läsare angående fotokursen som jag satt modell för hos Fredrik Larsson Photography om det kommer några nya kurser och hur man anmälser sig till dem. Så jag pratade lite med Fredrik och fick lite nya tider och info om priser och vad man får lära sig.

 

Grundkurs i fotografering: 750 kr  (Onsdagar i april) 

2a april, 9e april, 16e april, 23e april
http://www.fredriklarsson.se/fotokurs-i-umea/grundkurs/


Fortsättningskurs i fotografering: 1000 kr (Onsdagar i maj)

7e maj, 14e maj, 21a maj, 28 maj
http://www.fredriklarsson.se/fotokurs-i-umea/fortsattningskurs/


Bildbehandlingskurs i Photoshop & Lightroom: 1000 kr (Torsdagar i april/maj)

10e april, 17e april, 24e april, 1a maj

http://www.fredriklarsson.se/fotokurs-i-umea/bildbehandlingskurs/


Jag har ju själv gått både grund och fortsättningskurserna och kan varmt rekommendera båda!

För den som känner sig intressead av Photoshop och Lightroom så finns även en kurs i bildbehandling. Jag kommer förmodligen att anmäla mig till den här framöver för att bli ännu duktigare och förfina mina bilder ytterligare.


 

Av Alexandra Persson - 23 mars 2014 21:15

Bläääää för förkylningar! Vad hände med min ledighet egentligen, jag skulle vara superproduktiv men FU...

Idag känns det lite bättre, med betoning på lite... Har mest känt mig som en död zombie idag och inte orkat göra något samt haft världens huvudvärk. Föreställ dig att någon smällt en hammare på höger sida av huvudet...


Ingen feber just nu, men den kommer säkert tillbaka. Har dock fått ont i örat (mitt högra öra som alltid bråkar...), tur att jag har droppar hemma i alla fall.


Annars så har Mika mest sprungit runt och städat och donat som ett yrväder idag. Och han lagade jättegod chili till middag. Skönt med någon som rår om en när man mår som ett kolli ^^

Fick i alla fall se avslutningen för Ferry och Bergman som nu lägger sina skidskyttekarriärer på hyllan. Tråkigt men förståligt. 


Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag haft!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards