Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Alexandra Persson - 18 mars 2014 22:41

Ja det här med att försöka blogga dagligen har ju verkligen gått jävligt dåligt :P


Saker som hänt sedan sist i alla fall:

*Jag har fått jobb! (IIIIKKE!!!) 12:e mars så gick jag på en slutlig intervju och fick seriöst sitta och vänta medan de bestämde sig för om de ville ha mig eller en annan som de valde mellan. Superglad att de valde mig och att jag äntligen fick lite flyt!


* Samma kväll så hade jag två modellfotograferingar. En för Art&Eco och en som kursmodell för Fredrik Larssons fortsättningselever. Kul att jag själv gick kursen för ett drygt år sedan :)


* I fredags så kollade jag och Mika igenom sluet på The Americans - riktigt bra serie faktiskt! 


* I söndags så var tanken att jag och Mika skulle åka och spela badminton, men han lyckades bli dunderförkyld under natten så jag fick dra iväg till gymmet själv. Körde 1h 35 min promenadträning och lite i gymmet. Brynäs och Luleå spelade båda sina matcher i slutspelet - båda åkte på förlust....


* I går så blev det lugna gatan med lite gaming och filmkollande med J.Edgar Helt okej film så där en måndag.


* Och idag då så har det enbart varit förkylt och lugnt. Gaming och jag har väl börjat få ordning på alchemyn igen. Drygt att börja om på en helt ny server - och jag är inte helt hundra på att jag vill spela vanilla... Been there, done that, got the t-shirt 500-times over. Men men vad gör man inte för gänget liksom :P

Gick skit även idag i ishockeyn, torsk igen för både Brynäs och Luleå.... Men spelar man som en påse jordnötter och inte bestämmer sig för att vakna förens andra perioden, mja då håller det inte...


Nåväl nu ska jag förska glo lite serier och mumsa på spenatsoppan som vi lagade igår. Och jag lovar. Jag ska försöka vara duktigare på det här med att blogga *tummis*

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards