Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Alexandra Persson - 20 mars 2014 22:13

I onsdags förra veckan så var jag modell för en fotokurs hos Fredrik Larsson Photography! Riktigt kul och jag det skulle vara kul att få göra om det i framtiden! Jag gick själv samma fotokurs för ett drygt år sedan - och jag lärde mig massor när jag gick den. Här kommer i alla fall några behind the scens-bilder som Fredrik tog under tiden då jag fick möjligheten att sitta ner ^^


Här testades lite olika typer av ljussättningar och de olika effekterna som man kunde få genom softboxar och raster.


Rök, fläkt, hat och färgfilter!

   

 Dubbla fläktar, färgfilter, hatt och rök. Och två fotografer som fotar samtidigt.

Jag vet att jag blundar, men det var precis innan vi skulle dra igång fotograferingen (titta rökpuffen!) - och ärligt talat försök hålla ögonen snygga samtidigt som du har två vindkraftverk med max effekt i ögonen ^^


Bor du i Umeå och är sugen på att gå en fotokurs hos Fredrik - kolla in här:

Grundkurs - http://www.fredriklarsson.se/fotokurs-i-umea/grundkurs/

Fortsättningskurs - http://www.fredriklarsson.se/fotokurs-i-umea/fortsattningskurs/

Bildbehandlingskurs - http://www.fredriklarsson.se/fotokurs-i-umea/bildbehandlingskurs/

Av Alexandra Persson - 20 mars 2014 21:40

Tredje raka förlusten för Brynäs och slutspelet ser verkligen ut som om det tar slut på lördag. Spelet var mycket bättre idag än de två tidigare matcherna, men låååångt från vad det borde vara.

Självklart lite tråkigt när det inte går bra för laget man hejar på men spelar man inte med både hjärna och hjärta så går det inte bättre än så här.


Nä nu ska jag ta och dränka mina sorger med lite mer levlande i WoW *sad panda*

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards