Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Alexandra Persson - 11 mars 2014 22:15

Bättre sent än aldrig, men här kommer bilderna från att jag gick modell för Wella på min födelsedag :)

4 st behind the scens-bilder, och sen en gruppbild när vi är uppe på scenen klara för dagen. 


Jag blev fixad på scenen så mycket fixandes gjordes innan eftersom det bara skulle visa en uppsättning.

Temat för kollektionen var "Undone collection" och min frisörska hette Matilda Angelsmark och frisörskan hette Amanda (tyvärr vet jag inte efternamnet!). Nåväl enjoy! :)

         

Av Alexandra Persson - 11 mars 2014 15:15

Förra veckan så var jag på en intervju för ett företag som sökte en löneadministratör, kände verkligen att hela intervjun gick super. De förstod mig, jag förstod dem och de har lite samma filosofi som jag har allmänt till livet.

Så idag ringde dem igen! Med hjärtat i halsgropen när jag svarade så och de ville träffa mig för en till intervju imorgon! Känns bra - vi får se vad som sägs, men det känns ju ganska så bra i alla fall.


Annars så har jag ju hunnit fylla år också och gått en visning för Wella samma dag.

Tänkte slänga upp bilderna i ett annan inlägg.  Brynäs tog sig upp på en 4:e plats och det blev verkligen spännande in i sista minutrarna hur det skulle gå för övriga lag.


Imorgon blir det att agera kursmodell på samma kurs som jag själv gick för snart ett år sedan. Det ska bli riktigt kul och vi får se om de lärt sig något - riktigt pepp iaf :)


Nu blir det dock att städa lite i köket och sen titta lite serier! Hart of Dixie-maraton :D

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards