Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Alexandra Persson - 9 februari 2013 10:45

Igår så ringde jag CSN fick tag på en människa där som skulle skicka papper till mig. Skönt att ha det avklarat.

Hann inte att äta middag innan jag skulle på catwalkträningen för Love&Lusts modevisning(som är idag). Träningen gick riktigt bra, och jag tror att det mesta sitter nu, ska bara handla ett par nya strumpbyxor för underklädesvisningen.


Väl hemma igen så blev det kanongod middag; sprödbakad fisk med buljongris - tack baby! Kvällen fortsatte med en dusch, mys i soffan där vi lärde oss om en hel del suspekta djur följt av lite gaming med Kingdom Hearts 2. Och vi lyckades spöa Barbossa, hitta till Atlantica och Halloween town - så det går sakta men säkert framåt :P


Det har inte blivit så mycket annat gjort den här veckan känner jag. Många dagar med träning för visningen, lite redigerande, två större möten, börjat på en awesome fotokurs (ska skriva mer om den när jag börjat med hemläxan)... Men nästa vecka är även den fullproppad av saker som sak göras - konstigt hur man kan vara "arbetslös" men ändå sysselsätta sig så mycket som jag gör :P


Nåja, nu laddar jag för sista genrepet inför kvällens visning, ska dra med kameran också så att det kommer lite BTS bilder.

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards