Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Alexandra Persson - 4 februari 2013 19:47

Tjo! Dagen har till stor del bestått av att fixa bilder från senaste plåtningen, det går ganska så bra, men tar sin lilla tid med vissa detaljer.


I fredags så var jag på stan och träffade min handläggare på Arbetsförmedlingen, förklarade min situation och idag så ringde han upp och återkopplade om hur vi skulle gå vidare. Vi håller tummarna på att allt går som det ska och att vi helst kommer igång innan slutet av maj.......


Annars så bestod både söndag och idag av att träna inför visningen på lördag för Love&Lusts event här i Umeå. Det kommer att bli grymt - så jag hoppas att många av er i publiken som hejar på oss ;)


Tänkte försöka ta mig en rund i Theme Hospital och se om jag kan lyckas klara av den där nivån utan att det buggar ur och sen göra en hyfsat tidig kväll med bokläsning, te och sömn.

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards