Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Alexandra Persson - 17 augusti 2011 08:39

Jobbade i måndags då mamma och morfar min kom på besök.

Hade städat hela morgonen och åkte sedan iväg till jobbet och jobbade rätt sent.

Hade säkerligen gott snabbare om min kollega som SKULLE jobbat med mig hade vetat om det...


Igår så var jag, mamma och morfar runt på stan och tittade, åt lunch hos Neil på The Black Country Kitchen innan vi svängde förbi mitt jobb och visade var jag arbetade, det kanske jag inte skulle ha gjort.


Slutade med att jag åkte hem, bytte om och fick åka in och jobba då Tommy (som skulle ha jobbat) inte trodde att han skulle jobba. Tråkigt eftersom jag var den enda i stan som fanns tillgänglig när jag har familjen på besök...


Nåja blev ca 6 timmar sedan hem, äta middag, som mamma lagat <3

Fika lite och fixa med tvätten som Mika hade ordnat.


Mot slutet av kvällen när jag började varva ner så påminnde Niklas mig om att vårat program för föreningen ska vara inne senast idag för glashuset...

FAAAAN... så jag gick ju och la mig vid ca 2-tiden....


Nu ska vi försöka fixa lite frukost i alla fall :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards