Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Alexandra Persson - 9 augusti 2011 23:42

Åhhh vilken underbar dag det varit idag!

Först så var Mika iväg och gjorde sin grej - vilket fick VÄLDIGT bra resultat.

Det firade vi med en lunch hos Neil på The Black Country Kitchen ovanför Åhléns.

Efter det så sprang vi runt och tittade lite på tyger och införskaffade lite spikar för att få upp våra LAN-kablar i nya arbetsrummet och försvann sedan åt varsit håll.


Mika mot bussen och jag mot ICA för att handla middag (tacos) till styrelsemötet.

Planen var att jag, John, Mimmi, Anna, Ronnie och Nik skulle gå igenom hösten och äta lite. Men eftersom Mimmi inte hade dykt upp efter en halvtimme så ringde jag och fick inget svar alls.... suck.... Nåja, det blev andra middagsgäster istället.

Jocke som var tillbaka från Wacken fick lite middag och Torbjörn tittade förbi precis i samma stund som vi skulle slå oss ner. Tur att jag hade handlat ordentligt med mat!


Mötet blev en långkörare, men vi brände igenom det mesta och har väl planerat hösten rätt så bra nu. Hoppas föreningens medlemmar håller med bara ^^

Ska sammanfatta allt i min nya awesome kalender som jag hittat och kolla igenom Johns anteckningar innan jag ska slänga upp den posten i forumet också.


Sen blir det nog sömn tror jag - Mika är rätt trött så han är påväg i säng nu. Jag sitter nog uppe tills jag är "klar" för dagen.


Natti natti bloggläsare!

Av Alexandra Persson - 9 augusti 2011 09:55

Jo idag är en sådan där dag när jag tänkt strosa lite på stan.

Mika ska iväg på en grej och jag borde väl snurra runt med lite CV'n under tiden.

Efter att han varit iväg där så ska vi kolla på lite inredningsgrejer är tanken.


Till kvällen så bär det av till Kretsen för att fixa lite tacos och fika inför vårat styrelsemöte. Vi ska i huvudsak göra en plan över hösten och även fatta en del beslut. Ska även få en liten uppdatering om hur det går med vår nya hemsida lite senare idag :)


Saker och ting rör sig och jag är redo!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards