Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Alexandra Persson - 8 augusti 2011 00:07

Efter en lång och produktiv dag i Umemodellen-anda med styrelseärenden så fick jag ett supertrevligt SMS av Jocke som undrade om jag hade lust att spontanplåtas lite av honom. Självklart ville jag det - så det bar av in i duschen, packa väskan, lägga en grundmake och sedan ta sig iväg till Jocke som väntade vi Mariehems Centrum.

Så nu blir det att vänta och se om det blir några häftiga bilder som används i portfolion :)


Har börjat känna ett grymt modellsug nu så jag får ta och rycka tag i fotograferna tror jag bestämt, har en del som jag är sugen på att fråga - måste bara ta mig en skopa med mod först.


Imorgon ska jag ta mig in till Kretsen och kolla lite där. Ska även försöka få tag på alla som har bilder på Umemodellen datorn eftersom den ska rensas men ingen har tagigt tag i den biten ännu. Sist men absolut inte minst så ska jag försöka svänga förbi Jocke Ljungquist och se hur han haft det i Norge samt fråga lite om tidningen och hemsidan :)


Nu blir det sova

Go'natt, adjöss - se upp för loppor och löss!


Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards