Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Alexandra Persson - 6 augusti 2011 13:45

Igår så kom vi hem till underbara Sverige igen.

Vi började vid 8-tiden, åt frukost, gjorde matsäck och begav oss till bussen som skulle ta oss från Ikaalinen till Vasa. Resan tog 3 timmar, så jag och Mika bestämde oss för att diskutera hemindredning.


Väl i Vasa blev det en rask 3km's promenad till hamnen, checka in och sedan kliva på båten som tog 4 timmar. För att vara lite smarta så började vi att igenom bilderna vi tagigt under resan, kategorisera dom och sedan flyttade över dom i särskilda mappar. Har precis laddat över dom till min dator så det blir att gå igenom och se vilka vi ska framkalla och vilka som åker upp på facebook och här i bloggen ;)


En kul grej var våra katter när vi kom hem. De jamade och jamade och var riktigt glada att vi var hemma igen. Natten bestod av att Bysen låg vid min huvudkudde och ville bli klappad hela natten igenom. Mara låg vid mina fötter och tryckte sig nära - tittade upp då och då och kom och buffade lite på mig innan hon kröp in under täcket för att kura ihop sig på andra sidan om mig.


Känns väldigt skönt att vara hemma igen - nu ska jag försöka kolla igenom bilderna - ses om ett par timmar!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards