Alla inlägg den 26 november 2010

Av Alexandra Persson - 26 november 2010 19:31

Inte nog med att min dag har flytit på OERHÖRT bra med telefonsamtal hit och dit, modelljobb som flyter på som sjutton, CVn till lite nya jobb som jag sökt och städat lite i huset - utan jag har fått spenderat kvällen med världens mest underbara pojkvän också!


Helgen kommer också att bli grym tror jag.


Lördag:

- Skissa lite fler designs och fixa min provdocka.

- Ner på stan, hyra filmer och börja julshoppa lite smått.

- Fixa en romantisk middag (kanske lite Lady och Lufsen-tema?)

- Disneyfilmer och cuddle i soffan.


Söndag:

- Umgås med folk i från Umemodellen på workshopen.

- Kanske har tur och kan ta lite snygga bilder på mig själv också ;D

- Hem och umgås med Mika

- Skriva resten av träningschemat

- Skissa vidare på mina designer (ja bilder kommer...)


Så ser väl planen ut just nu, men det lär ju involvera WoW och massor av annat också ;D

Av Alexandra Persson - 26 november 2010 14:04

Eller ja nästan... kanske inte. Men gott var det!

  Satt och underhöll mig med att flippa mellan Nanny Jo och Grey's Anatomy (som faktiskt var lite scary) brukar inte följa GA, men det här avsnittet var rätt bra.


Annat så har jag fått svar från min handläggare om praktiken och vi skulle höras på måndag istället.


Nu ska jag se hur det går med hårmodells-uppdraget hade jag tänkt *smile*

Jobb · Mat · Modell
Av Alexandra Persson - 26 november 2010 10:27

Igår bar det av till Maxi för storinhandling med Jocke och Anna. De hämtade upp mig på parkeringen och så åkte vi till Mika som precis slutat att jobba. Blev 3 stooooora kassar och på bara en halvtimme så var allt upplockat och Mika begav sig till träningslokalen.

Själv så diskade jag lite, började pilla med saker till tidningen (top secret stuff - mja for now iaf) och mitt i allt så kommer Mika hem blev tydligen inte så lång träning men han var nöjd med den träning han fick.

Så vi började laga mat (eller jag lagade mat och Mika diskade undan resten), fläskkotlett med pommes frites. Gjorde som en "snabbmarinad" på soya, finhackad lök och lite kryddor som jag hällde över kotletterna och lät de puttra ihop tills löken mjuknat. Mumma blev det i vilket fall.


Annat som hände igår var väl att min handläggare på arbetsförmedlingen ringde och bråkade på mig igen. Nu hade hon hittat någon ny praktikplats som hon tyckte att jag skulle ta, tror dock att jag säger nej, känns inte som om jag skulle passa på en sådan praktikplats men vem vet. Nåja sitter och kollar igenom det nu - måste höra av mig till min handläggare senast 16:00 idag...

Familj · Jobb · Mat · Vänner

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards