Alla inlägg den 23 november 2010

Av Alexandra Persson - 23 november 2010 22:13

Ja först så var jag ner en sväng kring 16-tiden och lämnade lite böcker, samt hämtade upp 3 nya från biblioteket. Mötte upp Mika vid bussen och sedan hoppade vi av vid affären och handlade lite till middagen.


Hamburgare, strips och dressing - om nom nom.


Sen efter det så var det cooldown i ca en timme innan det var dags att röra sig ner till Umemodellen och kvällens möte. Mika och jag åkte samma buss in eftersom han skulle på jutsu-träning (han var inte så pigg på det när jag väckte honom ca 15 min innan bussen skulle gå).


Vi var inte så många och det mesta handlade om kommande helgs workshop.

Jag tänkte nog attenda på den, vore rätt skoj att umgås med folk och visa att jag faktiskt kan modella också.

Efter ca 10 minuter av mötet så knatar Nik och Kari in, vilket gjorde mig jätteglad. Jag och Kari babblade på om hur livet hade varit sedan vi sågs sist (vilket var 6 år sedan - även fast det kändes som en månad sedan max) och jag tyckte att hon kunde slå mig en signal när hon inte var i studion för inspelning så att vi kunde ta en fika.


Jag fick skynda mig lite väl mycket till bussen för att hinna med samma som Mika hem, så jag kutade allt vad jag hade på 3 minuter till bussen (and omg was I tired!). Fick den där "blodsmaken" i munnen och lungorna var iskalla - men det var helt klart värt det.


Och nu sitter jag här framför datorn, redo med mina nylånade böcker, en kopp varm choklad och så ska jag logga in en snabbis på WoW för att ge min käre sambo lite info om hur mycket läder han måste farma för sitt gear.


Hoppas att alla andra haft en trevlig tisdag!

Kram på er alla läsare - feel free to comment :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards