Alla inlägg den 19 november 2010

Av Alexandra Persson - 19 november 2010 20:55

Fick en trevlig avi som damp ner i brevlådan idag som jag knatade iväg och hämtade på kiosken. Passade på att handla lite till middagen när jag ändå var vid affären.


Väl hemma så var späningen hög. Hade någon av dom gått sönder på vägen?


Det var en jäkla massa bubbelplast i vilket fall!


         

Inga sprickor alls - awesomeness! Fick ett par borstar med på köpet vilket var kanon, borstar kan man aldrig ha för många av.

Så nu lär jag säkert köra en "make of the week" eller något liknande.

Hoppas att den kommer att uppskattas :)

Av Alexandra Persson - 19 november 2010 13:42

Ja faktiskt kan se slutet på den här förbannat långa tunneln nu (äntligen!).

8 stora deck och 3 små kvar - helt crazy, hoppas jag hinner tills den 5:e december.

Lär bli att farma varje dag och hoppas på massor av tur att jag kan få fram rätt kort och att min 2k budget (som är allt jag har kvar av mitt 30k startkapital) håller.


Nu ska jag hoppas på lite tur i Scholo att Ace of Portals kan droppa...

Av Alexandra Persson - 19 november 2010 09:27

Idag händer det lite grejer på stan så jag tänkte nog försöka ta mig in och fotografera lite (ja med skräpkameran). Får se om jag hinner förbi på ett café också. Borde kanske låna lite böcker och låna om de jag inte läst klart på bibblan också.


Nu blir det frukost och lte wow, 13 + 3 kvar...

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards