Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Alexandra Persson - 6 juni 2013 12:45

Ja då är min käresta i Finland med sin familj, och jag hemma här med katterna. Idag tänkte jag skriva en liten lista på saker som jag BORDE göra; får se hur mycket som hinns med dock.


Skulle ha haft ett Skypemöte, men det blev som inställt när det bara var jag ute. Så nu sitter jag med lite andra ärenden och har också hunnit över och hämtat en ny tandkrämstub som jag ska testa för instant vita tänder ^^


List of the day:

- Maila min handläggare på AF

- Maila till utbildningen

- Skypemöte

- Hämta tandkrämstub

- Diska

- Redigera bilder

- Välja ut andra bilder

- Handla

- Höra av mig till Maria

- Kolla klart sista avsnittet av "The Face"

- Hämta upp en till kartong för kläder som inte används

- Sortera ut kläder

- Laga/äta mat

- Boka tvättid


Mja det är väl ungefär det som står på dagens schema - får väl se hur mycket som blir gjort som sagt ^^

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards