Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Alexandra Persson - 17 mars 2013 23:00

I torsdags hann jag med en hel del; föreläsning på arbetsförmedlingen, hämta ut min glasögon från SynOptik, boka nya böcker från biblioteket (stammis nr 1 jag vet...), fika med Anna på NK, kolla ishockey och somna tidigt pga. huvudvärk av att ha burit glasögonen hela dagen :P


Fredag och lördag var rätt så sega dagar. Har mått rätt så kass med riktigt jobbig hosta under nätterna. Dock så lyckades jag vara kreativ på dagarna och har räknat, skissat och måttat upp saker till mina designs. Snart dags att leta provkollektionsmodeller - galet! Igår så spelade jag och Mika igenom hans brädspel som han jobbar på, men eftersom jag är bäst på att rolla sämst så fick vi en sannolikhet på hur obra det kan gå om man har otur med tärningarna.


Idag har det blivit disk, Minecraftgamande och mera pill med designerna. Folk har uppdaterat om norrsken, så Fredrik undrade om jag skulle haka på - så nu ska jag klä mig och gå ut och titta. Får se om vi ser något!


Här kommer en bild på sjuklingen i sina nya brillor iaf!

 



Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards