Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Alexandra Persson - 14 mars 2013 08:56

Wow, tiden verkligen springer förbi. Den här helgen och veckan har mest bestått av sjukdom och nackont, men har börjat ge med sig nu. Lite rosslig i rören men det blir bättre, men det är anledningen till att jag inte bloggat iaf.


Mamma fyllde år i måndags, och igår så bokade hon biljetter till sig, bror och morfar för att fira midsommar här hos oss! Kommer bli super att få träffa familjen igen.


Idag är det dags för möten på stan, först hos arbetsförmedlingen som tycker att jag ska få information om Viva Vägledning (den här gången var det i alla fall min handläggare som tyckte att jag skulle gå dit - inte någon random IT-kille). Efter det så blir det en fikadejt med Anna och innan jag ska hem alt. innan arbetsförmedlingen så ska jag förbi biblioteket och låna lite nya ekonomiböcker så att min utbildning går snabbt när den väl sätter igång. Hoppas verkligen att det inte blir i slutet av maj utan tidigare än så....


Nåja dags för frukost och dusch!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards