Alla inlägg under oktober 2011

Av Alexandra Persson - 14 oktober 2011 11:55

 

Av Alexandra Persson - 14 oktober 2011 11:30

Så då har jag varit på min andra intervju, och jag är väl lite "sådär" över jobbet nu när jag har det svart på vitt vad som gäller. Helt okej jobb - don't  get me wrong. 

Men då är jag nog mer fäst vid det jag har just nu, helt enkelt så får vi se vad ödet vill med det här. Har i alla fall minst en månad på mig att tänka då nästa utbildning inte är förens i slutet av november.


Eftersom intervjun var nära Rapunzel of Sweden så tog jag mig in dit för ett par ärenden inför Fashion Week. Vid 13:30 ska jag vara inne på stan för ett annat möte dock.


Av Alexandra Persson - 14 oktober 2011 00:30

Trodde aldrig jag skulle skriva den raden som rubrik, men nu fan har jag turen på min sida i MYCKET. Modellande, jobb, mera jobb, vänner omkring mig (fast jag tänker extra på dig som smsar mitt i natten och skrämde livet ur mig...), proffsiga kontakter till höger och vänster, underbaraste pojkvännen, lyckat dodgea en förkylning och grymt mycket mer!


Helgen och nästa vecka kommer bli super! Taggar som satan :)


You really must hate me now - but you know what? I couldn't care less because I'm loving every minute of it! ;)

Av Alexandra Persson - 12 oktober 2011 22:43

Jo som sagt tidigare så ska jag ju gå en hår/klädvisning på fredagen för Hårizont mfl i Umeå. Igår så ringde dom från Make Up Store och ville ha med mig i deras modevisning och show! AWESOME! Sen har jag ett ev. jobb på gång också men det är inte officellt ännu :)


 


Missa inte MAKE UP STORES storslagna show girl event den 22/10 på Allstar i Umeå. Du får ta del av fantastiska kreationer och spektakulära inslag under en visning du sent kommer glömma! Till minglet bjuds det på fördrink och snittar. 

Se till att du blir en av de få som har en biljett till MAKE UP STORES show girl visning. Biljetterna finns endast att köpa i vår butiki MVG gallerian. 
Endast förköp 150:- (Ålder 20 år)

Av Alexandra Persson - 10 oktober 2011 21:04

Oj oj, ja nu händer det grejer!


Äntligen så börjar min tillfälliga hemsida ta form, tog ju bara något år eller så -.-


Var iväg på en till casting idag inför lördagens event under fashion week, håll tummarna att det går vägen bara *cross* Får se om jag hinner med modeparaden också eller om jag skippar den i år.

Fick reda på att föreningen ev. kan få en egen programpunkt om saker vill sig väl, tror att många modeller skulle uppskatta det faktiskt.


Händer en hel del saker med tidningen också, några som jag inte alls diggar men det är bara att se vad som händer. I värsta fall så styr jag upp något själv.


Nåja, mera skrivande på hemsidan nu innan jag beslutar mig för att dra med Mika till tvn och spela lite Kingdom hearts ^^

Av Alexandra Persson - 5 oktober 2011 11:39

Så då var det dags att snart röra sig till stan för att lyssna på några föreläsningar, första med start om typ en timmer, så jag får röra lite på mig om jag ska hinna.

Tror det blir väldigt givande i vilket fall.

Av Alexandra Persson - 5 oktober 2011 00:15

Var på casting tidigare idag och det gick så gryyyyyymt bra!

Kommer att visa kläder och skor, bli makead samt få ny färg och en superuppsättning av mitt hår under visningen! Det ryktas om att det blir en orange-röd färg, vilket känns riktigt bra. Har ju bara haft rött när jag blekte från svart till blont samt kopparfärgat förut på den färgskalan.


Den 18:e blir det hårfärgning och provuppsättning i vilket fall, så jag måste se till att ha massor av bilder på håret innan dess. Ska stå standby för lite olika fittings också så nu är det bara att hålla tummarna på att de andra castingdagarna blir minst lika bra :)


Btw har börjat jobba på min hemsida igen - äntligen...

Så den bör snart vara up and running!

Av Alexandra Persson - 1 oktober 2011 12:54

Så nu har jag tränat en timme idag också, satan vad det känns i kroppen!

Lär minska mitt midjemått med ett par cm med den här träningen iaf - that's for sure! Ska röra mig ner mot stan snart, dels för en casting till Umeå Fashion Week som är om några veckor, och sedan för att hålla i ett introduktionsmöte för föreningen.


Får se om det blir något jobb sedan eller om det enbart blir 1-års festen på jobbet.

Börjar dock känna att jag inte är så sugen på att hänga med ut senare på kvällen, och Mika ville helst ta det lugnt hemma efter att ha jobbat som en galning idag.


Well well, vi ser vad som händer - nu blir det dusch och preppande inför allt som komma skall!



Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards