Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Alexandra Persson - 27 oktober 2011 23:15

Jo kan ju säga att jag har inte mått allt för bra idag. Från att jag hostat massor under natten med lite sömn, till att lyckas bränna min hand på ugnen när jag skulle värma pizzorna efter att ha kommit hem från några möten och ett regnigt Umeå C... Sen fick jag höra att bror min hade lite problem också som jag hjälpte så gott jag kunde, hoppas bara det inte är något mer som ligger och spökar för honom nu. Fixade till hans CV lite också.


Sen har jag ju några egentligen några uppdrag jag inte alls känner för nu när jag är sjuk - men måste.

Är hur som klar med del 1 på det första uppdraget i vilket fall, gick rätt snabbt bara 2 bitar kvar där. 

På uppdrag 2 har jag gjort researches och fixat men inget helt spikat där, mailkontakter helt enkelt.

Imorgon är det en busy busy dag igen...


Vill sluta vara sjuk så jag kan åka iväg och simträna igen *morra*

Nä, nu får det vara slutgnällt för idag - natti natti!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards