Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Alexandra Persson - 19 januari 2011 22:26

Ja just nu består mitt liv av vääääldigt många möten.

Idag så började det med att Jocke och Anna fick träffa varandra och diskutera hans roll på tidningen. Efter det så var jag och lämnade in mina papper till min handläggare (som redan hade gått för dagen) så jag fick lämna en tidning och mina papper på hennes tangenter - blir svårt att missa det då.


Efter det så gick jag tillbaka till Kretsen, pratade och gjorde massa viktigheter, bokade ett möte (ish) för nästa vecka som kommer att bli MYCKET viktigt.

Satt och hyperventilerade lite innan telesamtalet men det gick ju sjukt smidigt så jag är hyfsat lugn. Ska bara hitta rätt också....


Nå efter det så drog jag, Anna, Sandra och Ronnie iväg och käkade middag innan det vart dags för Kretsens årsmöte. Smidigt, bra och vettigt folk gör att jag blir glad - det är helt enkelt vettigt och bra folk som sitter med i Kretsen.


Nu ska jag pilla ur linserna, duscha, dricka massor av vatten, packa in för resan till Seskarö/Haparanda, maila och boka tid inför mötet på torsdag/fredag, äta något och kanske logga på WoW. Vill fan gärna dinga 85 med huntern men jag har ingen tid *cry cry*


Anyways catch you laters!

Av Alexandra Persson - 19 januari 2011 11:15

Idag börjar mitt arbete på riktigt, har fixat med mail i natt och ska finputsa på försäljningsmallarna idag. Vid 13-tiden drar jag och Jocke in på stan för ett möte med Anna och pratar/fixar med det han eventuellt kommer att göra för tidningen.


Sen är det bara för mig att ta tag i försäljningen resten av dagen och gå runt på "stan" för att boka möten till nästa vecka - typ.


Det är nu jag behöver en Iphone med gratis nät och telekostnader *ugh*'

Så om någon känner sig manad att donnera en fullt fungerande (alternativt en laptop eller två) så är ni välkomna med det också!


Anyways dailys ingame nu, lunch, dusch och sätta i linser innan det beger sig iväg till stan!

Av Alexandra Persson - 19 januari 2011 00:06

I måndags så var jag ju iväg och plåtade med Jocke för första gången.

GRYM fotograf och väldigt trevlig person i allmänhet. Like!

Här ser ni min favoritbild från sessionen och vill du se mera av vad Jocke gjort innan så är det bara att kolla in här http://www.jockejonsson.se/


Jocke är absolut en fotograf jag rekommenderar till andra!


 


Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards