Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Alexandra Persson - 17 januari 2011 22:25

Oj vad kul jag har haft, det vart rätt många bra bilder.

Dock fick jag massor av skäll av pojken min för att jag inte gjort rent gardinerna från katthår (som jag sagt att jag skulle gjort sedan i torsdags), har ärligt inte haft tid till det... Tycker inte om att bli skälld på :(


Aja tänkte ge er en update iaf - jag lever, jag hade kul på plåtningen och nu är jag gryyyymt trött :)


P.S Inte blev de några jeans heller, jag provade dom och insåg att "nä jag vill inte ha de här jeansen. D.S

Av Alexandra Persson - 17 januari 2011 14:12

Japp nu är det bara att smörja in sig, hämta tvätten i tvättstugan och sedan skriva en liten lista med saker att handla innan jag åker ner på stan.


Things to do:


* Köpa ett par skor

* Köpa ett par jeans (ja nu fan ska jag köpa dom...)

* Svänga förbi Mika på jobbet och ta en snabb fika där

* Ta mig till biblioteket och hämta min bok

* Gå förbi Kretsen och fixa lite där

* Och till sist - äta något och röra mig till plåtningen!



Av Alexandra Persson - 17 januari 2011 09:20

Yes idag drar jag igång år 2011's modellande på riktigt.

Dock så är temat lite konstigt men vi får se vad det kan ge, personligen hade jag kanske tagigt något mindre "extremt" som första projekt :P


Nåja, ska börja beta av mina fotoprojekt också... och förr eller senare så måste jag ner till Stockholm för lite serious buisness.


Sorry att det inte blivit så mycket uppdaterande men nu lär det hända mer eller mindre dagligen igen så ;)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards