Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Möte möte möte...

Av Alexandra Persson - 19 januari 2011 22:26

Ja just nu består mitt liv av vääääldigt många möten.

Idag så började det med att Jocke och Anna fick träffa varandra och diskutera hans roll på tidningen. Efter det så var jag och lämnade in mina papper till min handläggare (som redan hade gått för dagen) så jag fick lämna en tidning och mina papper på hennes tangenter - blir svårt att missa det då.


Efter det så gick jag tillbaka till Kretsen, pratade och gjorde massa viktigheter, bokade ett möte (ish) för nästa vecka som kommer att bli MYCKET viktigt.

Satt och hyperventilerade lite innan telesamtalet men det gick ju sjukt smidigt så jag är hyfsat lugn. Ska bara hitta rätt också....


Nå efter det så drog jag, Anna, Sandra och Ronnie iväg och käkade middag innan det vart dags för Kretsens årsmöte. Smidigt, bra och vettigt folk gör att jag blir glad - det är helt enkelt vettigt och bra folk som sitter med i Kretsen.


Nu ska jag pilla ur linserna, duscha, dricka massor av vatten, packa in för resan till Seskarö/Haparanda, maila och boka tid inför mötet på torsdag/fredag, äta något och kanske logga på WoW. Vill fan gärna dinga 85 med huntern men jag har ingen tid *cry cry*


Anyways catch you laters!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Persson - 10 januari 2016 21:14

Idag har vi sovit länge och sen på eftermiddagen drog vi iväg och handlade. Vi var på jakt efter en spole till symaskinen och tavelramshyllor. Vi kom hem med tavelramshyllor, en pedalhink till toan uppe, en ny matta, 2 nya lampor, en löpare, middag (...

Av Alexandra Persson - 5 januari 2016 21:59

Ja nästan ett år har gått sedan jag bloggade sist. Mest för att jag inte haft ork eller lust. Mycket har däremot hänt under 2015, och den främsta anledningen till att jag skriver här är för att jag håller mig på instagram ( @modelalexandrapersson )...

Av Alexandra Persson - 18 januari 2015 23:36

Ibland blir inte livet som man vill. Mitt liv blev verkligen inte som jag planerat de senaste 6 månaderna.   Vi kan väl ta det från vart vi är just nu; sjukskriven på 100% tills jag mår bättre. Många dagar har sedan början av december bestått a...

Av Alexandra Persson - 20 augusti 2014 22:13

Innan stadsbiblioteket bestämde sig för att flytta ut alla böcker så hann jag med att låna ett gäng. Blandat med hästböcker, träningsböcker och dvder samt en designbok. Känner att jag har hamnat i en sådan där "bokmals"fas igen så hoppas att de som j...

Av Alexandra Persson - 18 augusti 2014 22:04

Jag vet, det är väldigt sporadiskt nu. Jag har egentligen inte så mycket nytt att skriva om heller. Jobb jobb och en Mika som är i Finland. Jag har - helt ärligt- ganska tråkigt. Det här med att Mika inte är hemma är jäääääättetråkigt :P   Hopp...

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards