Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Alexandra Persson - 24 maj 2010 23:52

Så det blev lite pillande med hemsidan och det andra hemliga projektet.


Till middag så blev det en pasta carbonara och topmodell blev kvällsunderhållningen. Försöker fortfarande att räkna ut längden på de där modellerna, så som jag fått för mig så är de precis under 172-168, vilket är konstigt om de ska vara petit... Men allt är väl relativt - antar jag.


Försöker som sagt ladda inför Hallsta samt boka lite nya fotograferingar, så ni fotografer som känner er manade don't be afraid to ask I won't bite (that hard!).


Nåja nu blir det en långkörare med att kolla ut bilder till hemsidan under natten.

Kommer förmodligen inte bli klar heller.


Just det! Alla som kollar in här, ni får gärna skriva en kommentar eller två, kul med 45 träffar på en dag *smile*.




Mat · Modell
Av Alexandra Persson - 24 maj 2010 15:46

Så då har jag varit ner till arbetsförmedlingen och ändrat handläggare, får väl se om det blir något bättre här då.

Funderar även på om jag borde plugga något mera innan jag sattsar helt på arbeten, ska skriva och titta om jag kan få en tid för att diskutera det med SYOn här i stan.


Nu blir det lite projektpillande, dels med hemsidan och sedan ett hemligt projekt.

Måste försöka bli klar med insane-titeln med snart! Blir förmodligen lite pvp också om jag börjar spela, men first things first...


Nåja, kommer nog fler inlägg under kvällen, so long!

Av Alexandra Persson - 24 maj 2010 02:15

Oh hade fått ett mail angående om att ev. vara med som reklammodell för bikini.

Vore väldigt kul, så vi får väl se vad det står i nästa mail.


Nu blir det att sova, night night!

Av Alexandra Persson - 24 maj 2010 02:00

Så vad har hänt i helgen då?


I fredags så skrev brorsan på msn och frågade om jag hört vad som hänt med mormor, det hade jag ju så klart inte. Mormor hade tydligen hamnat på sjukhus och var jättedålig. Mamma ringde mig några timmar senare och berättade vad som hänt och att hon ligger på intensivvården.

Hoppas hon blir bättre snart och att hon börjar komma ihåg saker som hänt nydligen igen.


Sedan i lördags kom mina halvbröder förbi som planerat, vilket innebar storhandlande och taccokväll. Ishockey VM blev det också en sväng av.

Sverige-Tjeckien, där Sverige ledde och var finalklara med 15 sekunder kvar i defensiv zon. Då tar Bengan timeout och jag tänker bara "Oh nej, nu får Tjeckien in en puck här inom 15 sek och kviterar!", vilket de även gjorde...

Det blev förlängning och straffar, vilket Sverige förlorade och Tjeckien hamnade i finalen. Lite putt var jag, det hade varit kul med ett sådant ungt lag och en avgående förbundskapten på topp...


Efter lite film på tv och försök att visa en av bröderna World of Warcraft så blev det sovadags efter mycket gnällande. Mest för att jag inte orkade titta på tv till halv 2 på natten, vilket är förståligt - eller?


När jag vaknade till i morse första gången så var ena brorsan vaken... 6:42 en söndag... Så jag sa till honom att somna om, vilket han gjorde.

Sen när vi vaknat och ätit frukost så kom farmor och farfar förbi med fika.

Efter fikandet och lite prat om livet så begav det sig iväg till Strutsen för middag (plankstek!) innan vi åkte hem med halvbröderna.


Väl hemma igen så hade Ryssland - Tjeckien börjat på tv6, VM-finalen, för er som inte hängt med. 0-1 till Tjeckien efter 10 minuter och det slutade med Tjeckisk vinst med 2-1.Bra tycker jag, det visar att ryssar måste kunna GÖRA mål med, inte bara ha duktiga spelare på pappret.

Tidigare under dagen så hade Sverige lyckades spöa Tyskland i bronsmatchen vilket var kul både för laget och Bengan. Eftersom jag inte såg Sverige-matchen så kollade jag lite i efterhand och tyckte det var en härlig pik av den avgående förbundskaptenen att förbrilt signalera "time-out" med händerna mot domaren med 0,7 sekunder kvar av matchen och med ledningen 3-1. Tyskarna hade blivit lite sura, men ah de förstod nog piken och skrattade förmodligen åt det lilla "media-skämtet" efteråt.

Grattis till Magnus Pääjärvi-Svensson också som blev uttagen till VM's allstar-lag!


Vad har hänt på WoW-fronten då?

Inte så mycket faktiskt, spelade lite PVP och lyckades ta min 100 mount achivement, så nu har jag en episk  [Blue Dragonhawk] i min 101 mount-sammling!

Mer än så, ett par steg närmare Insane-titeln, men behöver fortfarande massa pristine black diamonds... Tyvärr...


Nej nu är det sovadags efter att jag kollat mailen.

Natti natti!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards