Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Alexandra Persson - 21 maj 2010 20:07

Mera jobbsökande, att det ska vara så förbannat svårt att få sig ett jobb...

Efter mycket om och men så har jag ändå fått iväg den här omgångens ansökningar.


Idag blev det 3 tjänster som som ungdomsledare i Umeå och jag har ju faktiskt rätt hyfsade meriter till att kunna få det jobbet.

Delvis för att jag har en behovsanställning på ett precis liknande ställe inne i Uppsala och en bra referens där ifrån samt att jag har diverse kurser och utbildningar som barn och ungdomsledare.


Nåja bara att hålla tummarna!


Just nu håller jag på med middag, makaroner i mängder! *om nom nom*

Sprang iväg till macken och handlade massa makaroner, mest för att det går snabbt och att jag är så himla hungring.

Ska nog bli lite WoW-spelande efter det med och hjälpa Mika med lite quests samt försöka ragga pristine black diamonds till insane-titeln.

Av Alexandra Persson - 21 maj 2010 13:31

 


Sakta men säkert så kommer modellsidan att ta sin form. Stommen är klar, bannern är klar,  knapparna klara och lite text har jag som ska knåpa ihop.

Mest tid tar det med fotona. Vilka är bäst och vilket galleri ska jag använda för att det ska se så bra ut som möjligt? Har tidigare använt simpelviewer och det har fungerat bra, så det blir nog det igen.


Tanken är att sidan ska ha gått "live" innan Hallstahammar-träffen så att jag kan dela ut mina visitkort.Boendet där är fortfarande lite oklart, måste kolla upp det så att det blir lite ordning där med.


Nu närmaste dagarna så blir det nog att gå igenom alla kläder, tvätta och packa...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards