Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Alexandra Persson - 20 maj 2013 23:33

Blev några timmar på jobbet idag, men långt ifrån heldag! 8:50-12:50, följt av en lunch vid älven med Sara, Klara och Lina. Riktigt trevlig! För mig blev det en sushimix och lite MER till det. Då vi skildes åt så drog jag och Lina in till Ohlssons tyger och jag hittade lite snygga tyger för min body som jag tänkt göra.


Det snackades även om att det finns blåbärsmjukglass - något Lina fick visa mig, och det smakade riktigt bra faktiskt. Finns tydligen ENDAST i Umeå - man lär sig något nytt varje dag! Efter att Lina dragit iväg till sin buss så träffade jag på Emil, och vi satte oss på Göteborg och snackade (long time no see = mycket att prata igenom).


Drog förbi stan ca 1 timme innan fotokursen drog igång och hämtade hem lite nya böcker, iväg till fotokursen och lärde mig mer om fotograferingen och ljussättning den här gången. Om det fortsätter i den här farten så är jag en superfotograf (i alla fall på pappret) till nästa sommar! Nästa vecka är det slutfotografering, och dags att plåta i studio - får se hur bra bilder man kan få till då *flin*


Här komme lite härliga bilder från lunchen vid älven - direkt ur kameran!

         


Av Alexandra Persson - 20 maj 2013 07:41

Dags att snart bege sig in mot stan för jobb och sen ikväll blir det fotokurs hos Fredrik! 

Ikväll så tror jag det är studiokoll som är på schemat för nästa vecka ska vi bla. fotografera en modell (får se vem det blir ^^ )


Hopps ni får en kanonmåndag!


Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards