Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Alexandra Persson - 7 maj 2013 23:15

Dagarna bara springer förbi, så tyvärr har bloggen hamnat lite i glömskan.


Saker som hänt; ishockey VM är igång, Sverige spelar som mest som en påse jordnötter och Schweiz överraskar med att LEDA Sverige-gruppen före både Kanada, Sverige och Norge(!). Annat som hänt är att jag och Per tränade på studioljus i söndags och i måndags så var vi på fortsättningskursen hos Fredrik. Fick även mitt diplom från nybörjarkursen - så det kändes (tänkte skriva lite mer om den och visa upp fina intyget imorgon).

Annars så har jag jobbat måndag, tisdag och imorgon är det dags igen. Skönt att vara lite på stan och vara effektiv igen!


Idag så har jag hunnit med en fika med Kimberly (som även toppade mitt superslitna hår <3 ), träffat Martina på Rockin' Body samt sett bästa pojkvännen och Jocke gradera från grönt till blått bälte i Ju-Jutsun!


Nu är det dock sängen som hägrar - sleep tight and don't let the bedbugs bite! :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards