Alla inlägg den 7 april 2013

Av Alexandra Persson - 7 april 2013 23:27

Igår så gick äntligen Luleå vidare till SM-final, något som Mika är rätt så glad över. Senare på kvällen så drog jag ner till Verket för att kolla in tre riktigt grymma liveband; The Friday Prophets, StrongHeart samt Vanity Insanity.

Träffade en hel del trevliga människor, och kände mig lite som i min ungdom (höhö) när jag hängde på Café Genomfarten.

 

Idag så har jag mest tagit det lugnt, lirat lite Theam Hospital, städat ur min dator lite, griljerat en skinka och försökt att baka cupcakes. Cupcakesen blev en riktigt epicfail då jag läste 1 liter istället för 1 deciliter.... Kollade innebandyn också, Storvreta fick däng av Dalen. Vet inte hejar nog lite mer på Storvreta än Dalen, men nu blir det ju rätt så lätt att heja enbart på Ume-laget :D

 

Oh just det! Imorgon så ska jag jobba - får se hur många timmar det blir, men håll tummarna att jag kan tjäna några kronor iaf :)

 

Nu börjar det dock bli dags för sängen här, kl. 9 ska jag vara på plats imorgon.

Sleep tight and don't let the bedbugs bite!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards