Alla inlägg under december 2013

Av Alexandra Persson - 2 december 2013 21:45

En måndag som gått oerhört snabbt! Plugget går bra och snart är jag klar med Redovisning 1 också, blir förmodligen klar imorgon och börjar på Redovisning 2 på onsdag, som ska vara rätt så mycket svårare. På bussen på väg in till stan igen så hittade jag en iPhone på ett av sätena, och då jag väntade in Mika så ringde jag upp numret "mamma" och det visade sig vara en dotter som tappat telefonen. Ska ta med den imorgon så att hon får tillbaka den. Med andra ord - dagens goda gärning och jag fortsätter själv och sukta efter en ny telefon.... Någon gång så ska jag väl uppdatera mig själv också.... 


Sprang upp på Claes Ohlsson efter samtalet med mamman och inväntade Mika. Tillsammans så köpte vi 2 nya adventsljusstakar och en ljusslinga till balkongen - som nu lyser fint :D


Nåja, nu tänkte jag nog ta mig till sängen och lägga mig och läsa. Skönt med tidig kväll ikväll!


 

Av Alexandra Persson - 1 december 2013 23:15

Okej så jag har varit rätt dålig på det här med att uppdatera igen.... Sorry...

I skolan så springer tiden förbi och jag har avklarat både FEK 1 och 2, och har börjat på Redovisning 1 - vilket mest är att repetera från FEK2 än så länge.

I veckan så fick jag (och alla andra) äntligen se vem som var Red John i The Mentalist - omg twiiiisted! Så säger jag inget mer än så xD


Annars så har jag hunnit med och träffat Heléne två gånger den här veckan och diskutera lite för framtiden.

Hade en vaxningstid hos Martina också i fredags. Det må göra lite ont när man väl ligger där, men det är så sjukt värt det efteråt :D 

Helgen har även bjudit på Stockhom horse show som vi kollat på och vi har även hunnit med en 1:a december bastu!

Annars så har jag och Mika hämtat upp julpynt, bytt gardiner till julgardiner, druckit lite glögg och idag hittade vi  min one-pice som varit försvunnen sedan flytten. Happy happy!


Men men, nu är det dags för bingen och ladda för en ny vecka i plugget!

Ska - verkligen - försöka att vara mer aktiv här i bloggen i veckan.

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards