Alla inlägg den 18 december 2013

Av Alexandra Persson - 18 december 2013 22:00

Idag har jag suttit med Visma på allvar, och självklart så lyckades jag göra 1(!) fel, för att jag slarvade när jag läste...

Mao. säkerhetskopiera ständigt, RTFM (read the fucking manual) och sluta vela så jävla mycket så går allt bra :P


Fick ett tråkigt besked att vår ena lärares kontrakt inte fortsätter efter den 31:a så han slutade idag... Så vi får se hur det går här framöver.


Det har hänt lite annat också som jag inte kan skriva om här just nu - men men.


Snart julafton - helt galet! Vi handlade en ny kattbur igår som lillmissan boade in sig i direkt - så det är kirrat också. Skönare för dem att åka i varsin transportbur istället för en när vi reser lite längre. Vi borde nog göra en liten packlista här imorgon också så att vi får med oss allt som vi ska :P


Nåväl, nu är jag trött som sjutton och så nu hägrar sängen för mig, lär somna på 2 röda. Hoppas jag får sova massor i natt nu bara utan att katterna lever om som satan *höhö*


Nighty!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards