Direktlänk till inlägg 10 december 2013

Tiden springer iväg!

Av Alexandra Persson - 10 december 2013 21:15

Under hela helgen slog det mig att jag borde blogga, men hade massor av annat att göra + att vi hade nätproblem...

Helgen var skön, men alldeles för kort. Kan iof ha något att göra med att jag körde ett 5-timmarspass i tvättstugan i på söndagen :P


Annars så går plugget bra, började idag med att lära mig Visma 500 Admin, får se hur det går men det blir nog skoj :)

Ska försöka skriva ut alla formelsamlingar så att jag har dom sparade, men skrivaren i skolan suger - verkligen suger.


Har precis kollat SAIK-Brynäs - helvete vilka dåliga domare. Alltså jag vet att Brynäsare är "kända" för att gnälla på domarna - men wtf på riktigt... Det här är under all kritik synd bara att Brynäs råkar ut för den här skitdomaren jämt... Tar Rönnmark 100 dar av 100 istället för den här pajasen, han dömer ju i alla fall jämt åt båda hållen precis som de ska göra.


Nej dags att ta hand om middagen som står på bordet fortfarande, spenatsoppa och kokta ägg samt sy lite i jackfickorna som varit trasiga i typ 3 års *vissla* Borde även modda min förvaringslåda (typ) så att den blir lite mer stabil. Nåja halvtimme innan sängen iaf.


Natti natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Persson - 10 januari 2016 21:14

Idag har vi sovit länge och sen på eftermiddagen drog vi iväg och handlade. Vi var på jakt efter en spole till symaskinen och tavelramshyllor. Vi kom hem med tavelramshyllor, en pedalhink till toan uppe, en ny matta, 2 nya lampor, en löpare, middag (...

Av Alexandra Persson - 5 januari 2016 21:59

Ja nästan ett år har gått sedan jag bloggade sist. Mest för att jag inte haft ork eller lust. Mycket har däremot hänt under 2015, och den främsta anledningen till att jag skriver här är för att jag håller mig på instagram ( @modelalexandrapersson )...

Av Alexandra Persson - 18 januari 2015 23:36

Ibland blir inte livet som man vill. Mitt liv blev verkligen inte som jag planerat de senaste 6 månaderna.   Vi kan väl ta det från vart vi är just nu; sjukskriven på 100% tills jag mår bättre. Många dagar har sedan början av december bestått a...

Av Alexandra Persson - 20 augusti 2014 22:13

Innan stadsbiblioteket bestämde sig för att flytta ut alla böcker så hann jag med att låna ett gäng. Blandat med hästböcker, träningsböcker och dvder samt en designbok. Känner att jag har hamnat i en sådan där "bokmals"fas igen så hoppas att de som j...

Av Alexandra Persson - 18 augusti 2014 22:04

Jag vet, det är väldigt sporadiskt nu. Jag har egentligen inte så mycket nytt att skriva om heller. Jobb jobb och en Mika som är i Finland. Jag har - helt ärligt- ganska tråkigt. Det här med att Mika inte är hemma är jäääääättetråkigt :P   Hopp...

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards