Alla inlägg den 8 november 2012

Av Alexandra Persson - 8 november 2012 12:08

Det har varit lite segt på bloggfronten igen, det har sina anledningar, men allt känns bättre nu och jag kan äntligen blicka framåt igen.


Först så kommer lite kul grejer!

Igår var jag iväg och fotades för första gången på länge - skönt att komma igång igen, även om det var mer avrostande och ljuslära. Så nu ska vi bara fortsätta att hålla igång.


Sen under bloggpausen så har Mika lyckats kläcka ur sig två riktigt awesome grejer; "sakta galopp" och "novent".

Sakta galopp var hans sätt att säga "samlad galopp", för mig som hästmänniska var det ett rätt gulligt ord!

Novent kom till efter att han sagt "ja men nu går vi snart i väntans tider innan det blir advent". Med andra ord November + Advent = Novent, så nu vet ni det också! Älskar verkligen den mannen, han är verkligen my true match.


Fashion Week! Det gick riktigt bra och jag hade sjukt kul med gänget (stort men många awesome människor där).

Kommer ett eget inlägg om det också med bildbomber!


Har fått lite ny energi under den här veckan så jag hoppas vi kan se en lite gladare Alex här i framtiden, så lite fler inlägg kommer det att komma i alla fall ;)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards