Alla inlägg under september 2012

Av Alexandra Persson - 6 september 2012 10:15

Veckan springer på som aldrig förr, jag precis tyckte att måndagen började lida mot sitt slut!

Mötena igår gick riktigt bra, ett av dom var mycket framgångsrikt och ett framtida samarbete är mer eller mindre slutet.


Idag blir det att umgås med underbara Anna (alla verkar heta Anna i den här stan!) och sedan vidare till till Cattis. Innan hemfärd blir det att svänga förbi Mike för att hämta en biljett inför premiären av "Vi är som apelsiner" på torsdag nästa vecka.


Och på tal om torsdag nästa vecka; OMG äntligen drar Elitserien igång igen! Självklart hoppas jag på ett nytt SM-guld för de regerande mästarna Brynäs, som inleder sin match mot Växjö Lakers i Läkerolen. Händer en hel del annat den veckan också som jag inte kan berätta om här ännu, men det kommer :)


Hoppas du får en superbra torsdag!

Av Alexandra Persson - 5 september 2012 08:00

Onsdag och dags för en mängd möten! Nu på morgonen ska jag fortsätta att planera inför första mötet och sen åka dit till 14. Därefter ta mig ner till Umeå Östra för ett nytt möte och hämta upp en grej innan jag rör mig hemåt igen och fortsätter med planerandet.


Sista mötet är inte förens ikväll, så jag hoppas att det inte regnar om jag nu beslutar mig för att cykla.

Känner att jag är påväg att bli sjuk igen, vaknar med halsont och hörselgångar som kliar, men kurerar mig genom att dricka té och massor av kärlek :)


Har föresten börjat få ett enormt hästsug igen, vilket är riktigt jobbigt. Jag saknar verkligen att ha hästar i mitt liv, men utan ekonomi så blir det varken ridskola eller medryttarhäst på ett bra tag framöver. Sad but true. Hoppas bara jag inte blir all för ringrosting innan jag kommer upp i sadeln igen. Men jag antar att det är som att cykla :)

Av Alexandra Persson - 4 september 2012 11:44

Här kommer senaste musikvideon jag är med i, enjoy!


Av Alexandra Persson - 4 september 2012 11:20

Jag vet, ibland är jag riktigt usel på att blogga - men det händer saker i alla fall. 

Just nu så håller jag på att tvätta, och senare ska jag och Mika iväg och löpträna - kommer bli rätt kul tror jag (ska försöka dra med kameran). Sen får vi se om jag tar mig ner till föreningsmötet ikväll eller om jag spenderar tid med Mika istället.


Imorgon har jag 2 möten inbokade, ett som jag tror blir MYCKET givande och ett annat som är mer givande för den jag ska hem till. Och på torsdag blir det en fika med underbara Anna och vidare till Cattis och hennes ateljé. Två mycket härliga damer som jag gillar starkt!


Hoppas ni får en trevlig vecka! :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards