Alla inlägg den 10 september 2012

Av Alexandra Persson - 10 september 2012 13:40

Ännu en måndag och lite väl lite bloggande under helgen...


I fredags så blev det fredagsmys med älsklingen som plockat med sig en film hem från Hemmakväll - War horse.

Mycket bra film som jag varmt rekommenderar!


Lördags, var vi och lämnade tillbaka filmen samt åt en tidig middag på stan (sushi!) innan vi sprang runt på matmarknaden på gågatan. Självklart så hade Mika redan spanat in fudge-ståndet så vi handlade fudge för drygt 100 kr. Dyrt men mycket mycket gott. Fudge är lite som tryffel... Man tar en halv och sen är man nöjd. Ekonomiskt på så sätt antar jag.


Söndag dag bestod mest av att städ och hushållspillande, följt av bastu och middag vid 16-tiden innan det var dags att kolla in ett ev. köp av en sportbil. Själv klart en röd - because it goes faster :P Men vi ska kolla vidare lite granna och fundera innan vi bestämmer oss.


Idag måndag så håller jag på och städar ur min garderob - och så mycket kläder har jag faktiskt inte!

Ska hur som försöka göra mig av med saker som inte används eller inte passar längre. Alltid bra nu inför hösten.

Bilder lär komma när jag orgnaiserat upp alla kläder - be sure about it! ^^


Ha en awesome måndag!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards