Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra Persson - 9 november 2011 18:34

Ja det har inte blivit så mycket bloggande - men jag har gjort en hel del.

Nu är tidningen klar och inskickad, blir kul att se resultatet när den kommer ut :)


Igår gjorde min kära en underbar middag (pasta carbonara), supergott.

Ska bli en lyxmiddag här i kväll också har det utlovats.


Ikväll blir det hemsida och en dusch, kanske lite tv-mys och avslappning. Skönt :)

Av Alexandra Persson - 4 november 2011 22:36

Jo torsdag-söndag är det jobb som gäller, gårdagen var RIKTIGT jobbig med massor av kunder.

Idag var det bättre med kunder men usch vad trött jag varit idag.

Ska gå och sova snart, imorgon börjar jag förmodligen kring 11-tiden *gääääääsp*

Lördag och söndag kvar sedan blir det "helg" för mig.


Tisdag är det slutkorr för tidningen - känns lite skönt faktiskt.


   

Av Alexandra Persson - 2 november 2011 08:52

Jo jag börjar bli lite smådålig på att hålla igång skrivandet dagligen...


I måndags så var jag på möte på jobbet, därefter kollade vi kläder till modet som vi fotograferade senare på kvällen. 

Tror vi fick en hel del snygga bilder faktiskt, väntar med spänning på resultatet :)


Igår tisdag, så hängde jag hemma rätt länge men åkte in lagom till stängning för att lämna tillbaka kläderna.

Gick super det också och vidare bort till Umemodellen-mötet. Efter en hel del frågor och diskutioner så fick jag en bukett blommor för det jag gjorde under Fashion Week för föreningen - OJ vad glad jag blev, hade verkligen inte förväntat mig det <3


Nu är det snart deadline för QLTR också så jag ska försöka hjälpa Anna under dagen med det jag kan - slå på folk ^^

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards