Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra Persson - 17 november 2011 13:03

Så då har jag kört ett intensivpass med Carmen, saaatan vad bra träning det är.

Funderar på att börja köra det två pass om dagen, alt. en om dagen och försöka hinna med att simma minst 2 dagar i veckan också.


Nåja, härligt är det i vilket fall och nu är det dusch och mat som hägrar!

Av Alexandra Persson - 17 november 2011 11:18

Torsdag och dagen bjuder på en hel del!


Har precis mailat iväg lite bildidéer till Jocke för kvällens plåtning. Tror det blir super!

Får se vilken inriktning vi kör på eller om det blir annat tema.


Närmsta timmarna så lär det vara träning, lunch och hemsidepillande som ligger närmast.

Av Alexandra Persson - 16 november 2011 13:48

Så då är det ca en timme kvar till mitt möte, hoppas det går bra - vore så UNDERBART att faktiskt fixa det här.

Efter mötet så är det nytt möte fast på jobbet,  och upplärning. Får se hur det går.


Hur som håll tummarna för min skull, så kanske mitt liv löser sig på mer än ett plan!

Av Alexandra Persson - 15 november 2011 09:26

Nu har jag lyckats dra mig upp ur sängen och svara på lite mail. Mika slutar jobba om ca en timme och då ska vi träffas på stan för lite promenerande (och inköp av ny mössa för mig!). Kanske blir lunch på stan också vem vet.

Ikväll så är det dags för workshop och jag är rätt taggad på den, dock kan jag inte vara med nästa tisdag då det skulle vara make-workshop eftersom jag åker till Uppsala då - nåja kanske kan ta en privatlektion lite senare.


Nej dags för lite frukost och fortsatt mailande och proggande på hemsidan en snabbis!

Av Alexandra Persson - 13 november 2011 10:22

Nå igår så jobbade jag och insåg att jag tydligen var schemalagd idag också - vilket sabbade mina planer för dagen.

Var ju inte det i söndags när jag jobbade för en vecka sedan så. Men men, ingen annan kunde jobba så då måste jag ju... Nåja hoppas att det inte blir allt för många timmar så att man får komma hem och umgås med sambon lite den här helgen.


Nåja, dags att göra sig redo!

Av Alexandra Persson - 11 november 2011 16:04

I mitten av september så medverkade jag i The Whyrus inspelning till deras video "Life has to wait" och i tisdags så släpptes den officella versionen. Ser superbra ut och låten har ett bra budskap också.


Check it out!


Av Alexandra Persson - 10 november 2011 09:18

Äntligen så känner jag ett lugn igen. Ingen mer stress och "flängande" hit och dit på ett tag.

Ska ta det superlugnt idag och slappna av, till och med åka och simma som jag inte gjort på evigheter.


Ibland är livet underbart skönt!

-

Av Alexandra Persson - 9 november 2011 20:25

 

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards