Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Alexandra Persson - 21 augusti 2010 22:58

 

Åhh nu är trailern äntligen uppe och man kan ju se mig rätt bra i den!

Videon ska släppas i Storbritannien (visas på MTV där) nu i veckan och den 25:e släpper Axwells kanal på YouTube videon.


Här kan ni kolla in trailern och lyssna in er på låten:

http://www.youtube.com/watch?v=otu1S_T_zuU


Väntar med spänning på hela videon och undrar om man kan se mig bra i öppningsscenen med *cross your fingers*!

Av Alexandra Persson - 21 augusti 2010 21:06

Efter en låååång dag så har jag kommit hem igen.

Kan för övrigt säga att det inte är särdeles bekvämt att cykla 7-8 km i tighta jeans - men men en si sådär 1,6 mils träning idag duger väl.


Blev fotograferande med Thomas Dahl och Johan Bonde i olika utstyrslar.

Lär väl få resultatet i morgon och kanske stora bilder om ett par dagar.


Nu ska det WoW'as lite och sen kolla tv *gääääääsp*

Av Alexandra Persson - 21 augusti 2010 11:55

Gäääsp!


Jo jag är rätt nyvaken och ska väl sätta mig på cykeln in till Tierp snart.

Klockan började ringa kring 9:30, sen snoozade jag tills 11:40 (jag var en smula tött!). Ska bara hitta några bra kläder, packa en ryggsäck och sen ta mig in till stan.

Borde kanske dra på lite make-up också... Ah nå ja får se om det blir något produktivt idag - kolla in senare i kväll så får ni se :)


Vill också passa på och säga grattis på födelsedagen till Bettan Hansson och

Håkan Viklund som fyller år idag! Grattis grattis!


Hoppas alla får en awesome dag!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards