Alla inlägg under augusti 2014

Av Alexandra Persson - 20 augusti 2014 22:13

Innan stadsbiblioteket bestämde sig för att flytta ut alla böcker så hann jag med att låna ett gäng. Blandat med hästböcker, träningsböcker och dvder samt en designbok. Känner att jag har hamnat i en sådan där "bokmals"fas igen så hoppas att de som jag lånat är bra och kan sysselsätta mig :)


Det går rätt så bra på jobbet nu måste jag säga, även om man lär sig något nytt varje dag. Kunde aldrig tänka mig att vara löneadministratör innebar att kunna så mycket som jag idag gör :)


Nå väl, på lördag är det en STOR dag - Viktor och Idas bröllop! Och faktiskt mitt första bröllop där jag inte serverar eller fotoassisterar ;) ‪#‎IdaVictor20140823


Men men, nu är det sovadags och upp och jobba igen om ett par timmar - nn and don't let the bedbugs bite ^^


Av Alexandra Persson - 18 augusti 2014 22:04

Jag vet, det är väldigt sporadiskt nu. Jag har egentligen inte så mycket nytt att skriva om heller.

Jobb jobb och en Mika som är i Finland. Jag har - helt ärligt- ganska tråkigt. Det här med att Mika inte är hemma är jäääääättetråkigt :P


Hopp nåja, dags att hoppa i säng och läsa lite :)

Av Alexandra Persson - 3 augusti 2014 11:46

Under min semester så var jag en sväng till Stockholm och gjorde en fotografering med Emanuel.

Här kommer 3 av bilderna.


För fler bilder spana in min portfolio på www.facebook.com/modelalexandrapersson (gilla och dela gärna!)


     

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards