Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Alexandra Persson - 14 maj 2014 22:09

Det börjar bli lite smått tröttsamt att katterna får för sig att väcka en vid 4-5 snåret varje morgon när jag behöver sova typ varje tusendels sekund som jag har möjlighet till. Blev en snabb frukost hemma och sen iväg till jobbet. Har lyckats lösa en del knepiga case idag och imorgon skickas lönespecifikationer och lönefiler iväg. 

Knasigt att jag hunnit med att jobba 1½ månad nu - och jag lär mig massor varje dag :D


Igår var jag på umemodellen för första gången på lääänge. En hel del nya ansikten och några välbekanta också. Det var ett beauty/färg/porträtt-tema i studion. Hade tänkt att försöka mig på att fota och modella, men det blev bara modellade och nätverkande. Ovanligt mycket modeller på plats så det där med beautyfotningen blev inte riktigt av. Så jag, Matz, Pär och Sara tog oss utanför dörren och fotade lite mot en vägg med en reflexskärm.

Jag älskar reflexskärmar - sjukt underskattade! Bilder kommer så småningom, men just nu sitter jag och redigerar andra personers bilder innan det blir dags för mina från i söndags och igår! Hoppas ha några klara tills på lördag/söndag iaf!


Nåja nu ska jag gå och sova i alla fall - trött som sjutton och ännu en lång dag att vänta imorgon!


Nn my luves!


Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards