Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Alexandra Persson - 2 januari 2014 23:15

Jahopp då var det nytt år och självklart han jag inte blogga igår eftersom nätet gick upp och ner (och jag gav upp...).

Mika fick tag på en tekniker idag som sa att vi hade ca 8000 st fysiska fel på nätet - normalt under samma period är 8-12 st, så inom 3 arbetsdagar ska de dyka upp och se vad som kan vara fel här.


Nåväl hade tänkt att berätta om nyåret (och även göra en samanfattning av 2013 - men det får bli imorgon)!

Jag, Mika och Adde (min bror), firade in det nya året ute i Bodbyn tillsammans med Jocke, Anna, Lars, Daniel och Hanna. Riktigt trevligt och lugnt, fick äta en riktigt god chilligryta och drack ett gott rödvin till det.


1:a Januari blev en pizza-dag, som sig bör, och vi tog det allmänt lugnt. Lustigt nog när jag skulle kliva ut så började jag blöda näsblod som inte ville sluta. Men efter en stund så bar det av till Ica där vi handlade det som behövdes + pizzorna så klart.


Hade tänkt att utmana mig själv med fotograferandet lite i år - får se hur det går. Känns bra att redigeringen är något jag kan i alla fall!


Idag var förresten första dagen i plugget igen efter uppehållet - skönt att vara tillbaka och att jag inte verkar ha glömt ALLT under jul och nyåret. Men men, ny dag imorgon och jag ska hinna läsa lite innan jag släcker ner mina blå! Sov gott mina läsare <3

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards