Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Alexandra Persson - 29 juli 2013 10:00

Det har faktiskt hänt en hel del sedan senaste uppdateringen; främst så håller vårat hem på att förvandlas till ett flyttkaos av kartonger och sopsäckar. Helt galet att vi flyttar till helgen :D

Har hunnit med att vara på klädprovningar för butiken, fick riktigt fina grejer - och ska ev. köra lite fotograferingar i dom (och en mängd andra kläder) nu när det är superrea här i slutet.


Min och Mikas favoritgitarrist Eric Calderone la ut en video som vi väntat på i ett par år (well yeah, typ!) Duke Nukem! (Och igår la han upp en ny video - Breaking Bad! )

Kolla in hans FB-page https://www.facebook.com/pages/Eric-Calderone/149426498434986 


Har som jag nämt tidigare börjat få ett riktigt behov av att ta mig tillbaka i sadeln, så efter en mängd läsande och kollande på ridkurser så hoppas jag att det blir dags till vårterminen, och kanske köra lite IKSU-träning för att kicka kroppen i form tills dess. Är rätt bra med stark core och fit lårmuskler om jag ska fortsätta där jag slutade.

Hoppas kunna ta mig upp till MSV dressyr och 120cm hoppning inom iaf ett par år - det är målet i alla fall.


Så för er som kanske läser både min FB och blogg - gårdagens satus;
"Idag har Mika och jag rest över hela Europa! Från Helsingfors vidare förbi Bottenviken, Nordsjön, Berlin och Paris. Därefter tog vi en snabbvisit till Aten, Rom, Lissabon och Madrid. Efter en genväg så lyckades vi hamna på Las Palmas och satte oss ner i värmen, men på vägen tillbaka så tvingades vi nödlanda i England - men varken London, Manchester eller Newcastle ville öppna sina dörrar för oss..." - Handlade helt enkelt om en tripp till IKSU där vi var och spanade in alla hallar ;D

 

Nu dags för lunch och sedan en resa in till stan för jobb! :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards