Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Alexandra Persson - 1 oktober 2013 11:00

Vaknade i morse och kände att jag hade ont i halsen och var riktigt trött.

Som tur är åt jag frukost och sov vidare i 2 timmar så nu känns det lite bättre.


Ikväll så går jag visning för Triumph på deras VIP-kväll. Jag kommer visa 3 ombyten ikväll. Det kommer bla. att delas ut goodiebags till besökarna och både MQ och Triumph kommer att ha riktigt fina erbjudanden efteråt i butikerna!


Så MVG 19.00 - var där eller var fyrkantig!

Av Alexandra Persson - 1 oktober 2013 10:18

Veckorna springer på i vanlig fart. Och mitt bloggande hamnars även det efter!


I torsdags så landade den första snön på backen i Umeå, dock så smälte den iväg lika snabbt som den landat.

Jag lagade lasagne eftersom det är Mikas favoritmat. Inte för att det är Ulla-klass på den, men den blev helt klart ätbar och han kom hem lagom till ishockeyn som vi satt och kollade.


Mika fyllde år i fredags, vilket gjorde att jag grundstädade huset, handlade tårta och fikabröd innan jag drog ner till stan för att äta middag med honom, Jocke, Fredrik, Daniel och Simon - även denna utekväll på Great Eastern.

Efter middagen drog vi hem hit, spelade lite Starcraft the boardgame och killarna avrundade kvällen med att ta en bastu! Jag gjorde också ett sjukt kul färgtest som jag lyckades pricka alla rätt på ( http://www.xrite.com/custom_page.aspx?pageid=77&lang=en ) *yay*


Lördag, jag satt mest och vred och vände på mitt projekt (som typ igår började ta form på allvar!), vi kollade lite FMA och tog det allmänt lugnt + ishockey. Söndag samma sak där, lugnt och stilla tills vi läste om den friande domen på den gruppvåldtagna flickan... Ananrs så var vi faktiskt rätt lata gällande middag och beställde pizza av pizzerian rakt övre gatan. Riktigt bra pizza faktiskt!


Måndag innebar start på "gröna veckan".  Vi ska försöka laga maträtter som är gröna/har något grönt i sig. Middagen till igår blev spenatsoppa. Gott och nyttigt. Mer projektpillande, vilket gör att jag har en del att göra idag!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards