Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Alexandra Persson - 12 maj 2012 23:00

Yes både imorgon och på tisdag har jag några timmars avbrott från studierna.

Imorgon är det fitting för modevisningen och på tisdag ska jag träffa lite grymt underbara människor :)


Nu blir det i alla fall sängen, får se om det blir lite läsande innan jag somnar också.

Sweet dreams! <3

Av Alexandra Persson - 12 maj 2012 14:13



Så skönt att allt rullar på igen och snart kickar jag i gång träningen på allvar. Sjukt peppad inför sommarens träning och jag funderar på om jag ska snacka ihop mig med lite fler tjejer för att ha dubbel träning.


Närmaste veckorna handlar om plugg, prov, modellande och att planera resan ner till Uppsala och ev. Stockholm.

Kommer bli en hel del resande i sommar med modellandet och vänner i centrum - kommer bli sjukt kul!


Håller tummarna på att jag kan skriva engelskans sista bit nu i veckan, (ska försöka göra två prov idag) och att jag kan göra muntliga v.21. Har matteprovet samma veckan också på tisdagen, lär ju må lagom fint då *host*...

Finskan är på slutet också, en inlämning och ett skriftligt prov kvar på hela kursen. Well well engelska nu så får vi se hur långt jag hinner. Har en känsla av att det slutar VÄLDIGT bra allt ihopa :)

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards