Alla inlägg den 14 april 2012

Av Alexandra Persson - 14 april 2012 19:00

Oj vad trött och glad jag är! Efter en lång och varm dusch så känns det som om jag börjar komma "back on track" igen. Musikvideon tror jag kommer bli riktigt fin. Är alltid kul att jobba med seriösa och trevliga människor. Låten är riktigt fin så jag hoppas ni gillar videon när det är klar. Dock så fick vi lite proble mmed hemresan, vi åkte bil ner men fick ta oss hem själva sen. Det slutade med två val, taxi eller promenad. Taxin blev det självklara valet eftersom det är halv snöstorm ute och blåser riktigt kallt!


Så när jag väl kommer innanför dörren så kastar jag av mig alla saker (utom halsduken som jag lindade runt mina kalla händer) och skyndade mig för att se vad som hände i ishockeyn! 3 minuter kvar och Svedberg hade tydligen STORSPELAT i målet! Härligt att höra! 3 down, 1 to go sen är SM-guldet hemma i Gävlestad igen!

Vinst med 0-1 och returmatch imorgon vid 19-tiden i Gävle och Läkerol arena!


Nä, men om man ska ta äta lite och sedan bädda ner sig med matteboken och plugga inför provet nu på måndag kanske.... Egentligen vill jag sova någon timme (så trött är jag faktiskt!), men tror det blir sängen vid 22-tiden, som senast.


Peace out!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards