Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Alexandra Persson - 21 maj 2011 07:30

Inte för att jag haft lite att skriva om, men jag har bara inte orkat/velat/kännt för att skriva.


En uppdate på vad som faktiskt hänt:

* Nytt nummer av tidningen QLTR finns ute - med mig som koordinator *yay*

* Min praktik har slutat (det var ju typ ett tag sedan men iaf)

* Jag har varit på jobbintervjuer! Bara hålla tummarna på att det blir något vettigt av det. Ena är dock ett försäljningsjobb med enbart 7% för mig - och jag är faktiskt inte så jäkla happy med det, men men.

* Jag och min älskade har bestämt oss för en cykelresa i Finland - kommer bli GRYMT kul! Mitt finskaplugg går riktigt bra faktiskt.

* Har hunnit med lite mer modellande och jag ska väl försöka tuscha lite bilder när jag får tillbaka motivationen.

* WoW!!! Jag har börjat spela seriöst, fått gear och jag tror att jag överskattade Cataclysm svårhet och underskattade min egen spelnivå (I rawk at healing again)


Och idag då, Mika åkte till Lule på träningsläger och själv så ska jag arbeta på KULTURNATTA. Kommer bli full fart framåt och lär inte vara hemma förens sent ikväll. Modevisning kring 23:00 ikväll så en timme tidigare än vanligt *yay*


Nåja dags att kolla lämplig buss och åka in nu...

Peace out!

Presentation


En blogg om mitt liv och allt vad det innebär.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards